Семінар «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»

16 січня 2018 року, на базі Маріупольського вищого металургійного професійного училища (МВМПУ) відбувся семінар для викладачів української мови та літератури Маріупольського регіону «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури».

На заході були присутні представники МПЛ (52), МПЛА (64), МЦ ПТО (3), МПМЛ (4), МПЛСП (74), МВМПУ (99), методист НМЦ ПТО у Донецькій області Глобіна Н.С., а також представники адміністрації училища, зокрема, заступник директора з навчально-виховної роботи Петрів Г.М. та методист Бондар Т.В.

 

У рамках семінару викладач Морозова О.М. провела відкритий урок української літератури на тему «Новела «Три зозулі з поклоном». Вічна тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації». Це був урок пошуку та дослідження, мета уроку:

 - дослідити почуття звичайних людей у звичайному житті , побачити красу цих почуттів;

- розібратися у складних особистих взаєминах героїв;

- знайти чи згадати значення слів «кохання» і «любов», дослідити у чому різниця між ними;

- побачити високий сенс любові у житті людей.

Мета уроку була досягнута. Присутні відзначили, що на уроці доцільно були використані мультимедійні технології, зокрема, дві мікрогрупи учнів виступали з результатами своїх досліджень у вигляді електронних презентацій на відповідні теми «Історія написання і видання твору Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» та «Цікавий символізм твору Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»; викладач використала уривок аудіозапису твору та свою тематичну електронну презентацію.

         Після уроку з доповідями виступили викладачі МВМПУ:

-         Морозова О.М.; тема доповіді «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»;

-         Ясинська А.І.; тема доповіді «Формування національно свідомої особистості засобами української літератури на уроках та в позаурочній діяльності».

Учасники семінару також обмінялись досвідом використання інноваційних технологій (чи їх елементів) на уроках та в позаурочній діяльності.